A Hartai Közös Önkormányzati Hivatal Dunatetétleni Kirendeltsége
Cím: 6325 Dunatetétlen, Rákóczi u. 31.
Telefon: 78/ 571-026, 78/ 571-027
Fax: 78/ 571-028
Központi E-mail: dunatetetlen@dunatetetlen.hu
Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8-12, 13-16 óra
Kedd: nincs
Szerda, Csütörtök: 8-12, 13-16 óra
Péntek: 8-12 óra
A jegyző ügyfélfogadása:
Szerda: 8-12, 13-16 óra
A polgármester ügyfélfogadása:
Minden hónap első hétfő: 14-16 óra
A jegyzői feladatokat 2008. január 1-től a Hartai Polgármesteri Hivatal, 2013. március 1-től a Hartai Közös Önkormányzati Hivatal látja el, amely kirendeltséget működtet tovább Dunatetétlenen a Községházán.
A polgármester mellett két köztisztviselő dolgozik, az igazgatási előadó és a gazdálkodási előadó. A közös Hivatal keretein belül dolgozó hartai köztisztviselők látnak el bizonyos részterületeket, időszakos helyszíni munkával. Így az adóügyi és a műszaki jellegű feladatokat.
A társadalmi megbízatású polgármester is általában elérhető délután kettő és négy között a hivatalosan megállapított fogadóórájától eltérően is. Hetente egyszer fogadja a hivatalban az ügyfeleket a jegyző, a műszaki előadó, kéthetente hétfőn az adóügyi előadó. A testületi ülések helyszínéül szolgáló tanácsteremben tartja szerda délután fogadóóráját Vékony Renáta falugazdász és kéthetente kedd délelőtt a járási hivatal ügysegéde. Az adóügyi előadó általában az adóértesítések megküldését követő hét hétfőjén érhető el a kirendeltségen, de egyenleg-információ vagy adóigazolás ügyében az igazgatási előadóhoz is lehet fordulni. A jegyző, a műszaki, és az adógyi előadó sürgős esetben a hivatal hartai székhelyén is rendelkezésre áll az ottani ügyfélfogadási időben.
Szervezeti felépítés (feladatkörök, illetve kihez milyen ügyben lehet fordulni)
Pálfi Mihályné
polgármester polgarmester@dunatetetlen.hu – községpolitika – községgazdálkodás, költségvetési kérdések – beruházások, felújítások – pályázatok – községi rendezvények – intézményi kérdések – közszolgáltatások – katasztrófavédelem
|
|
dr.Sárközi Zsolt jegyző jegyzo@dunatetetlen.hu – törvényesség, helyi rendeletek, megállapodások, szerződések, szabályzatok – jegyzőkönyvek – birtokvitás ügyek – községtörténet, jelképek – ingatlan-nyilvántartás – választással, népszavazással kapcsolatos ügyek – növényvédelmi, környezetvédelmi, állattartási, állatvédelmi ügyek – közterülethasználat
|
|
Romfáné Mészáros Tünde igazgatási előadó romfane@dunatetetlen.hu
– szociális ügyek – rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény – hagyatéki eljárás – népesség-nyilvántartás -igazolások, hatósági bizonyítványok – pénztár, átutalások – iktatás, irattár – postázás – temetővel kapcsolatos ügyintézés – termőföld bérbeadásával és haszonbérletével kapcsolatos és egyéb hirdetmények – napközi díjak, ételszállítás – statisztika
|
|
Molnárné Eiler Renáta gazdálkodási előadó gazdalkodas@dunatetetlen.hu – könyvelés – számlázás – támogatás igénylések – költségvetés – vagyonnyilvántartás — munkaügyek
|
|
Keresztély László műszaki előadó jegyzo@dunatetetlen.hu – beruházásokkkal kapcsolatos műszaki kérdések – építésügyek – településrendezés – lakókörnyezet vizsgálata
|
|
Markó Hajnalka
adóügyi előadó -adóügyek |
|
Kriskó Lászlóné
hivatalsegéd
– helyiségbérlet, alkalmi területbérlet, |
|
A hartai székhelyen intézendő ügyek
– anyakönyvi ügyintézés – üzletbejelentések, kereskedelmi ügyek |
Az előadók az előadói irodában, a jegyző és a polgármester pedig saját irodájában fogadja az ügyfeleket. A hivatalsegédet az az előadókon keresztül, illetve az ügy tárgya szerinti helyszínen, az egyeztetett időben lehet elérni.
A kirendeltség viszonylag jól modernizált informatikai szempontból. Az anyakönyvi események rögzítésére szolgáló gépen túl minden köztisztviselő és a polgármester részére is külön számítógép és internet elérési lehetőség áll rendelkezésre, a gépek hálózatban működnek. Mindez egyre nélkülözhetetlenebb a megfelelő működéshez, sőt egyre inkább fel kell készülni az elektronikus közigazgatás széles körű bevezetésére, amely természetesen nem a személyes kapcsolatok rovására kell, hogy történjen, amennyiben azt az ügyfelek igénylik. Az internet egyre szélesebb körű terjedése a községben azonban valószínűleg kialakítja az igényeket is arra, hogy minél több minden legyen elintézhető elektronikus úton. Folytatni szeretnénk azokat a törekvéseket is, hogy ésszerű kereteken belül segítséget nyújtsunk a lakosságnak a nagyobb tömegeket érintő, de valójában nem a kirendeltség feladatai közé tartozó ügyek intézésében is.
2012 óta jelentős számú, de rövid idejű szerződésekkel dolgozó és változó személyi állományú közfoglalkoztatott is alkalmazva van az önkormányzatnál. Ők a hivatalsegéddel együtt az önkormányzat és nem a hivatal személyi állományához tartoznak, ami a gyakorlatban elsősorban azt jelenti, hogy a polgármester munkáltatja őket. A köztisztviselői állomány munkáltatója a jegyző.