Munkatársak

A Hartai Közös Önkormányzati Hivatal Dunatetétleni Kirendeltsége

Cím: 6325 Dunatetétlen, Rákóczi u. 31.

Telefon: 78/ 571-026,

Központi E-mail:  dunatetetlen@dunatetetlen.hu

A Közös Hivatal SZMSZ-e

Ügyfélfogadás:

Hétfő: 8-16 óra

Kedd: 8-16 óra

Szerda: nincs

Csütörtök: 8-16 óra

Péntek: 8-12 óra

A jegyző ügyfélfogadása:

Csütörtök : 8-16 óra

A polgármester ügyfélfogadása:

Minden hónap első hétfő: 14-16 óra

A jegyzői feladatokat 2008. január 1-től a Hartai Polgármesteri Hivatal, 2013. március 1-től a Hartai Közös Önkormányzati Hivatal látja el, amely kirendeltséget működtet tovább Dunatetétlenen a Községházán.

A polgármester mellett két köztisztviselő dolgozik, az igazgatási előadó és a gazdálkodási előadó. A közös Hivatal keretein belül dolgozó hartai köztisztviselők látnak el bizonyos részterületeket, időszakos helyszíni munkával. Így az adóügyi és a műszaki jellegű feladatokat.

A társadalmi megbízatású polgármester is  a hivatalosan megállapított fogadóórájától függetlenül is. Hetente egyszer fogadja a hivatalban az ügyfeleket a jegyző, a műszaki előadó, kéthetente csütörtökön az adóügyi előadó.

image003 (2).jpg                image004 (1).jpg

Szervezeti felépítés (feladatkörök, illetve kihez milyen ügyben lehet fordulni)

Pálfi Mihályné  polgármester

 polgarmester@dunatetetlen.hu

– községpolitika

– községgazdálkodás, költségvetési kérdések

– beruházások, felújítások

– pályázatok

– községi rendezvények

– intézményi kérdések

– közszolgáltatások

– katasztrófavédelem

Marosiné dr. Panyiczky Boglárka
jegyző 

 jegyzo@dunatetetlen.hu

–  törvényesség, helyi rendeletek, megállapodások, szerződések, szabályzatok

– jegyzőkönyvek

– birtokvitás ügyek

– választással, népszavazással kapcsolatos ügyek

– növényvédelmi, környezetvédelmi, állattartási, állatvédelmi ügyek

– közterülethasználat

Romfáné Mészáros Tünde igazgatási előadó

 romfane@dunatetetlen.hu

– szociális ügyek

– rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény

– hagyatéki eljárás

– népesség-nyilvántartás

-igazolások, hatósági bizonyítványok

– pénztár, átutalások

– iktatás, irattár

– postázás

– temetővel kapcsolatos ügyintézés

– termőföld bérbeadásával és haszonbérletével kapcsolatos és egyéb hirdetmények

– statisztika

gazdálkodási előadó

 gazdalkodas@dunatetetlen.hu

– könyvelés

– számlázás

– támogatás igénylések

– költségvetés

– vagyonnyilvántartás

— munkaügyek

 
Koós Brigittaadóügyi előadó  06 78 507-070

-adóügyek

Kriskó LászlónéFalugondnok

 helyiségbérletalkalmi területbérlet,hulladékszállítással kapcsolatos problémák

A hartai székhelyen intézendő ügyek– anyakönyvi ügyintézés

– üzletbejelentések, kereskedelmi ügyek

Az előadók az előadói irodában, a jegyző és a polgármester pedig saját irodájában fogadja az ügyfeleket. A falugondnokot az előadókon keresztül, illetve az ügy tárgya szerinti helyszínen, az egyeztetett időben lehet elérni.

A kirendeltség viszonylag jól modernizált informatikai szempontból. Az anyakönyvi események rögzítésére szolgáló gépen túl minden köztisztviselő és a polgármester részére is külön számítógép és internet elérési lehetőség áll rendelkezésre, a gépek hálózatban működnek. Mindez egyre nélkülözhetetlenebb a megfelelő működéshez, sőt egyre inkább fel kell készülni az elektronikus közigazgatás széles körű bevezetésére, amely természetesen nem a személyes kapcsolatok rovására kell, hogy történjen, amennyiben azt az ügyfelek igénylik. Az internet egyre szélesebb körű terjedése a községben azonban valószínűleg kialakítja az igényeket is arra, hogy minél több minden legyen elintézhető elektronikus úton. Folytatni szeretnénk azokat a törekvéseket is, hogy ésszerű kereteken belül segítséget nyújtsunk a lakosságnak a nagyobb tömegeket érintő, de valójában nem a kirendeltség feladatai közé tartozó ügyek intézésében is.

2012 óta jelentős számú, de rövid idejű szerződésekkel dolgozó és változó személyi állományú közfoglalkoztatott is alkalmazva van az önkormányzatnál. Ők a falugondnokkal együtt az önkormányzat és nem a hivatal személyi állományához tartoznak, ami  a gyakorlatban elsősorban azt jelenti, hogy a polgármester munkáltatja őket. A köztisztviselői állomány munkáltatója a jegyző.

Választás 2024

TOP_Plusz-3.1.3-23 Helyi humán fejlesztések igényfelmérés

Tisztelt Kitöltő! Köszönjük a TOP-Plusz-3.1.3-23 Helyi humán fejlesztések pályázati felhíváshoz kapcsolódóigényfelmérésben történő részvételét. Az igényfelmérés célja a projekt tevékenységeinekmeghatározása közvetlenül a lakosság, az érintett célcsoport által. A...

SDA – Solt Dunatetétlen Akasztó

Hirdetmény

Bursa Hungarica 2024

Közlemény

Csapadékvíz elvezető rendszer fejlesztése Dunatetétlen Község területén

Projektazonosító:TOP-2.1.3-16-BK1-2021-00061 Kedvezményezett:Dunatetétlen Község Önkormányzata Település:Dunatetétlen Forrás:ERFA Program:TOP Támogatási arány:100% Támogatási összeg:112 854 213 Ft Megvalósítás kezdete és vége:2021. 06. 01. – 2023. 05. 26....

Fémhulladék gyűjtési nap

LETÖLTHETŐ NYOMTATVÁNYOK ÉS DOKUMENTUMOK

Adóügyi, ebnyilvántartási nyomtatványok, valamint korábbi előterjesztések és jegyzőkönyvek letölthetők.

EBNYILVÁNTARTÓ

A háziállatok közül a kutyusukról nyilvántartást kell vezetnünk, így a kutyákat be kell jelenteni.